tirsdag 23. juni 2009

Coming/leaving home..

Da var det over. Ittno mer Englands blogging fra min side. OG jeg som akkurat hadde begynt å huske passordet mitt. Om du noen gang skal på utveksling så vit dette:
- Det kommer ikke til å bli som du forestiller deg, så helst ikke forestill deg noenting. I grunn umulig..
- Ja, du reiser fra hjemmet ditt, familien og vennene dine for et helt år så selvfølgelig er det dritt kjipt.
- De har ikke leverpostei - uansett hvor du kommer, og heller ikke brunost.
- Det er vanskelig å holde kontakten med alle. Jeg fant etterhvert ut at det er greit å skille mellom livet ditt hjemme og livet ditt der. Har du gode venner kommer de fortsatt til å være det når du kommer hjem igjen.
- Det er VERDT det.

Og når du kommer hjem igjen er alt helt nytt, og du greier ikke la være å prate og sammenligne alt med (i mitt tilfelle) England. Vannet her smaker rart, vennene dine blir du kjent med på ny og guuu så vakkert Norge er!

Hade a

Ingen kommentarer: