mandag 15. juni 2009

Bloody'ell




Jeg kan fortsatt ikke føle høyre side av min venstre lange-tå. Jeg er en av de få som altså har lengre mellom-tå (vetafaen hva den heter) enn storetåa mi. Ikke så veldig spennende kanskje, men en stor karriere hindring for ei 7 år gammel jente som enten skulle bli ballerina eller truckfører. Gikk for det siste da altså. I og meg ganske kjekt nå som jeg skal bli truckfører og overhodet ikke trenger å føle min lange/homo-tå.

Annet enn det er det vel ikke så mye nytt om kroppen min. Jeg klippet håret i dag, og sniken av en frisør ga meg vin gratis. Faen til business da du, her sjenker vi kundene våre liksom. Endte jo opp meg å kjøpe treatments og glossing og flossing langt over mitt ikke-eksisterende budsjett (ikke - eksisterende nettopp fordi min penger er nettopp det).

............ også ønsker jeg meg ei sånn litta klokke som kan stoppe tiden og gjøre sekundene litt lengre

Ingen kommentarer: