mandag 25. mai 2009

Who gives a fuck about an oxford comma? Ive seen those English dramas..

Jeg logger meg alltid på med feil passord. Uten unnatak. Tror jeg har demens. Nei den var slem.
Jeg er ulovlig. Jeg jobber uten jobbtilatelse i England. Fryktelig er det, det å være kriminell. Det var i den tid jeg gikk rundt og sultet i Kristiania.. Vel, kanskje ikke heelt men jeg er faktisk litt for blakk og trenger virkelig de usle 5 pundene jeg får i timer. Av fare for annmeldelse vil jeg ikke oppgi navnet på stedet jeg jobber, men jeg serverer mat og søler cola i fanget på engelskmenn. Og kokken heter Pervy Pat og horseraddishen kommer fra boks og er ikke hjemmelagd.
Penger er en essensiell ting. Ikke bare trenger jeg de, men når jeg først har dem har jeg en tendens til å bruke dem opp. I går forshempli, så var jeg ute og plutselig har jeg 2 brus korker, 4 hårspenner men ikke et eneste. Heldigvis fant D 20 pund da hun var på vei bort til S (jaa, jeg er absolutt like kul som gossip girl) for å slå henne ned. For S hadde nemlig hørt fra broren til vennen til svigermora til hamstern at F hadde sagt at eksen til S hadde liten tizz. Og midt opp i dramaet fant altså D min 20 punds seddel. I dig, diggedy, digged!
...................................................................................

Ingen kommentarer: