tirsdag 26. mai 2009

Majones! Og tomater :):):):):):):):)


Ja jeg er patetisk. SÅ istedetfor å øve til media eksamen skriver jeg blogg om maten jeg savner og som jeg kommer til å fråtse i meg når jeg kommer hjem.

- Først og fremst Candy King. Og da tenker jeg sure brusflasker, kyssemunner, rosa sopper, jelly bears, sure belter, sjokolade bananer, rosa puter. emm, jeg husker ikke flere for har ikke hatt det på 10 måneder. for faen!
- Salat MED soltørka tomater, avocado og feta ost. Det finnes ikke her, og en salad er da virkelig ikke en salat uten disse 3 essensielle ingredienser.
- Biff. Med bernaise. Og poterer? (JA, jeg synger sangen)
- Camambert. (Nå tenker du helt sikkert at det kan man da få kjøpt i England også, men jeg skal love deg at jeg ikke har sett en eneste camembert mens jeg har vært her)
- Grandiosa. Og ketchup. 1 hel bare til meg.
- Dipp, jeg husker ikke en gang navnet på det dipp merket jeg liker men det er godt og deilig og akkurat passe herlig.
- Norsk(t) vann.
- Hamburger fra Zita gatekjøkken i Lierbyen.
- Makrell i tomat.
I could go on for forever..

Jeg tror jeg bare skal sitte og spise i en uke, så om noen vil komme besøk så ta gjerne med mat nevnt ovenfor eller annet godt.

I noo, sad, SAD person.

Ingen kommentarer: